Vistas de página en total

martes, 23 de febrero de 2016

HIRIA ALA HERRIA?

 Azaldu zure iritziak, zure esperientziak, zure ikuspuntua gai horren inguruan.

Horretarako puntu hauek aipatu:


  1. Zein gustatzen zaizu gehiago?
  2. Nolakoa da zure etxea? Non bizi zara? Norekin? Zer falta zaio etxeari?
  3. Auzokideekin zer moduz?
  4.  Herria/hiria/auzoa nolakoa da?
  5. Oporretan non ibiltzen zara? Herrian ala hirian?
  6. Aukera izanez gero, zer nahiago duzu?
  7. Alderatu herriko eta hiriko giroak. Berdintasunak eta desberdintasunak.

13 comentarios:

  1. Ni hiria herria baino gehiago gustatzen zait. Nire etxea txikia da, Errotxapean bizi naiz. Ni nire gurasoekin eta nire arrebarekin bizi naiz eta nire etxea falta zaio katu bat. Nire auzokideekin alaiak eta pozik daude. Nire auzoa(Errotxapea)
    zaratatsua da. Nire oporretan ni eta nire familia hiria ibiltzen gara. Ni hirian aukeratu nahiago dut.

    ResponderEliminar
  2. Niri hiria gehiago gustatzen zait.
    Nire etxea pisu bat da. Errotxapea auzoan bizi naiz, nire gurasoekin eta arrebarekin. Nire ustez etxeari ez zaio ezer falta. Auzokideekin ondo gaude baina ez ditugu denak ezaguten.
    Nire auzoa zikina da. Oporretan Benikarlora joaten gara; Benikarlo herri bat da.
    Niri hiria gustatzen zait bizitza normalerako baina oporretako herria nahiago dut.
    Hirian herrian baino poluzio gehiago dago

    ResponderEliminar
  3. Herria Hiria baino gehiago gustatzen zait. Hiria Herria baino handiagoa da. Hiria Herria baino entretetigarriagoa da. Nire etxea Mikelen etxea baino politagoa da. Antsoain auzoan bizi naiz. Nire auzoa normala da. Etxeari terrasa handiago falta zaio. Ni oporretan Hirian Herrian baino gehiago ibiltzen naiz. Ni hirian aukeratu nahiago dut baina Herria Hiria lasaiagoa da.

    ResponderEliminar
  4. Niri herria baino hiria gehiago gustatzen zait. Ni Antsoainen bizi naiz nire ahizparekin eta nire gurasoekin. Nire herriaren auzokideekin oso politak dira. Nire herria txikia baino oso polita da. Oporretan herrian joan naiz, herria hiria baino dibertigarria delako. Pertsonak herrian hirian baino gehiago kontaminatzen dituzte.

    ResponderEliminar
  5. Niri hiria gehiago gustatzen zait.Ni Antsoainen bizi naiz, nire gurasoekin eta ahizparekin bizi naiz.Herri batean bizi naiz,nire herria txikia baino oso poliota da.Herri txiki honetan jende askok bizi

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  7. Niri hiria baino herria gehiago gustatzen zait.
    Ni Errotxapea bizi naiz nire arrebarekin eta nire gurasoekin. Nire etxea pisu bat da. Nire hiria txikia da baino oso polita da. Jende hirian herrian baino gehiaho bida dituzte. Ni operretan hirian baino gehiago ibiltzen naiz.

    ResponderEliminar
  8. Niri hiria baino herria gustatzen zait. Hiria herria baino handiagoa da. Herria hiria entretetigarrigoa da. Hiriak herriak baino pertsona gehiago ditu. Hiria herria baino zikiniagoa da. Hiria herria bezain polita da. Herria hiria baino baserri-giroagoa da. Herria hiria baino zaharragoa da. Hori da hiria gehiago gustatzen zaiela.

    ResponderEliminar
  9. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  10. Niri hiria gehiago gustatzen zait. Ni Antsoainen bizi naiz nire anaiarekin eta nire gurasoekin. Antsoainen oso polita da, herri zaharra visitatzen behar duzu eta antsoaingo jaiak joaten zait. Antsoainen txikia da banio asko ingurumena da.

    ResponderEliminar
  11. Niri hiria herria baino gehiago gustzatzen zait.

    Nire etxea txikia da, baina oso polita da eta erosoa da. Ni Txantrean bizi naiz; Ni nire gurasoekin eta nire katuarekin bizi naiz. Nire ustez nire etxeari ez zaio ezer falta. Nire auzokoeekin jatorra dira. Nire auzoa polita da. Oporretan amonaren etxea joaten naiz. Herria ibiltzen naiz. Ni hirian aukeratu gehiago dut.


    ResponderEliminar
  12. Ni herria hiria baino guztazen zait; Ni guztazen zaio herriakoa hiri baina ikuspegia eta izadi. Nire etxea ez da oso polita baina ez da ahun andi nire herrico etxea. Ni ez guztatzen zaiz hiri baina gauzak but ona daukat, cinemara.

    ResponderEliminar
  13. Niri hiria herria baino geiago gustatzen zait. Nire etxea oso andia da, antsoainen bisi naiz,nire ama eta anaia rekin,ez saio eser faltatzen nire etxeari auzokideekin ongi moldatzen naiz. Hiria da. Oporetan hirian herrian baino geiago ibiltzen naiz. Hiria nahiago dut. Hiria herria baino andiagoa da, herria hiria baino politagoa da, hiria herria baino jende geiago dauka, herria hiria baino berdegune geiago dauzka.

    ResponderEliminar