Vistas de página en total

martes, 5 de diciembre de 2017

ASTE ZURIA

Erronkariko ostatuan zaude. Badago ordegailu bat. Eta Donostian bizi den adiskide bati gutun bat idatzi behar diozu. Kontatu nolakoa den zure Aste Zuria. Baliabide gramatikalak:


- Astelehenean...; gero..; arratsaldean...

- Aditzaren aspektua. Partizipioa: joan, gosaldu, esnatu, autobusez etorri, elkartu, buelta bat eman...
-naiz/dut,ditut; gara/dugu,ditugu...
- Gustura, oso gustura, gaizki, larri, ezin hobeki, oso gaizki..


46 comentarios:

  1. Asteartenean marrazki bat egingo dugu. Asteaskenean bideo batzuk ikusi genuen. Eta ostiralean jolastu gara piska bat. Eta ya esta, hau da nire astea.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. eUSKERA-ESKOLAN, AstearteAn marrazki bat egiN GENUEN. AsteaZkenean bideo batzuk ikusi genITuen. Eta ostiralean jolastu gINEN piska bat. Eta HORIXE DA, hau da nire astea.

      Eliminar
  2. Harteko,ni jakitzen zazpietan naiz. Bat ordu eskiatzen dut.Eskiatzen eta gero jaten dut.

    Asteateran ni zazpietan jakitzen dut. ni gozaztean, ni herri kirola jokatzen dut. ni libreak denbora bosak arte

    Asteazkean bazkaldu oso goxoa ni arraian eta haragia jaten dut.Ni libre denbora ongi pasatzen dut.Ni jaten gustatzen zait.

    ostegunak ni zazpietan jakitzen dut. ni bat ordu eskiatzen dut. ni pizza jaten dut. Gu fiesta dut.

    Osstilarean ni bus esperatu naiz. Ni carta enviatu dut
    Ni patatak fritak jaten dut.Nire logelak behar dut.

    Ni oso emozionatzen ari naiz, Ni jaten ari naiz, ni dormir nahi dut.Ni jolasten ari naiz

    agur ama ni oso content dut, ni oso cansado dut. Ni esperatzen ama ikusi dut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ASTE ZURIA
      Hasteko,ni zazpietan jaikitzen naiz.Ordu batez eskiatzen dut.Eskiatu eta gero ,jaten dut.

      Asteateran, ni zazpietan jakitzen naiz. Ni gozaztean, ni herri kirola jokatzen dut. Ni libreak denbora bosak arte.

      Asteazkean bazkaldu oso goxoa,ni arraian eta haragia jaten dut.Ni libre denbora ongi pasatzen dut.Ni jaten gustatzen zait.

      ostegunak ni zazpietan jakitzen naiz. Ni bat ordu eskiatzen dut. ni pizza jaten dut. Gu fiesta dugu.

      Ostilarean ni bus esperatu dut. Ni carta enviatu dut
      Ni patatak fritak jaten dut.Nire logelak behar dut.

      Ni oso emozionatzen ari naiz, Ni jaten ari naiz, ni dormir nahi dut.Ni jolasten ari naiz

      agur ama ni oso content dut, ni oso cansado dut. Ni esperatzen ama ikusi dut.

      Eliminar
    2. ASTE ZURIA
      Hasteko,ni zazpietan jaikitzen naiz.Ordu batez eskiatzen dut.Eskiatu eta gero ,jaten dut.

      AsteaRtean, ni zazpietan jaIkitzen naiz. NiK goSaLDU ETA GERO, niK herri kirolETaN joKATzen dut/NI JOLASTEN NAIZ. NiK denbora LIBREA DAUKAT bosTak arte.

      AsteazkeNETan bazkaRIA oso goxoa DA,niK arrainA eta haragia jaten dITut.NiK denbora LIBREAN ongi pasatzen dut.NiRI jateA gustatzen zait.

      OstegunETAN ni zazpietan jaIkitzen naiz. NiK ordu BATEZ eskiatzen dut. niK pizza jaten dut. GuK festa EDERRA EGIN dugu.

      Ostilarean ni busAREN ZAIN EGON NAIZ. NiK GUTUN BAT BIDALI/IGORRI dut
      NiK patatA friGItUak jaten dITut. Nire logela GARBITU behar IZAN dut.

      Ni emozionatzen ari naiz, OSO BIHOZPERA NAIZ ETA. EGUN HAUETAN OTSAGABIAKO OSTATUAN Ni OSO ONGI jaten ari naiz. hALERE, niK LUZE LO EGIN NAHI DUT, ETXEAN BEZALA. Ni EGUN HAUETAN jolasten ari naiz.

      agur ama ni oso Kontent NAGO, ni oso NEKATURIK NAGO. NiKesperO DUT NIRE ama LASTER IKUSTEA.

      Eliminar
  3. Kaixo ni iker perez naiz 16 urte ditut nafarroan jaio nintzen nik es naiz juan aste tzurira. klasean egon naiz marraski bat eguiten eta besteak marraski berdiña eguin suten. Asteartean marraskiarekin seguitzen genuen oso politak siren gero beste maraski batzuk eguin genuen. Asteazkenean informatikagelan bideo batzuk ikusi genuen eta bidei batzuk oso barregariak siren eta erebai kantak batzuk entzun genituen. Ostiralean 99½eko jolasa eguin genuen eta oso erresa zen eta oso dibertigaria zen.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo ni iker perez naiz . 16 urte ditut Nafarroan jaio nintzen. ni eZ naiz jOan ASte tXurira. klasean egon naiz. MarraZki bat egiN NUEN eta besteEk Marraski berdiña eguin suten. Asteartean marraskiarekin segitzen genuen oso politak siren. Gero beste maraZki batzuk eguin genuen. Asteazkenean informatikagelaRA JOAN GENUEN BIDEO batzuk ikusTERA eta bideO ORIEK oso barregariak siren. Eta GERO kantak batzuk entzun genNUEN. Ostiralean 94½eko jolas BAT eguin genuen eta oso erresa zen eta BUKATZEKO oso dibertigaria zen.

      Eliminar
    2. Kaixo ni Iker Perez naiz. 16 urte ditut Nafarroan jaio nintzen. ni eZ naiz ASTE TXURIRA JOAN. Klasean egon naiz. MarraZki bat egiN NUEN eta besteEk MarraZki beRa egin Zuten. Asteartean marraZkIAK EGITEN JARRAITZEN GENUEN; oso politak Ziren. Gero beste maRraZki batzuk egin genITUEN. Asteazkenean informatik agelaRA JOAN GINEN BIDEO batzuk ikusTERA eta bideO HORIEK oso barregariak Ziren. Eta GERO kanta batzuk entzun genITUEN. Ostiralean %94eko jolasA egin genuen eta oso erreZa zen eta BUKATZEKO oso dibertigaria zen.

      Eliminar
    3. Kaixo ni iker Perez naiz. 16 urte ditut Nafarroan jaio nintzen. ni eZ naiz ASTE TXURIRA JUAN. Klasean egon naiz. MarraZki bat eginN NUEN eta besteEK MarraZki beRa egin Zuten. Asteartean marraZkIAK EGITEN JERRAITZEN GENUEN; oso politak Ziren. Gero beste maRraZKI batzuk egin genITUEN. Asteazkenean informatikagelaRA JUAN GINEN BIDEO batzuk ikusTERA eta bideO HORIEK oso barregariak Ziren. Eta GERO kanta batzuk entzun geniTUEN. Ostiralean %94eko jolsA egin genuen eta oso erreZa zen eta BUKATZEKO oso dibertigaria zen. Hau da nire aste txuria

      Eliminar
  4. Kaixo laguna, aspaldiko.
    Hasteko,egunero,9etan jaikitzen. 9:15etan gosatzen dut.
    Gero, hamarrak luarden gutxitan eskiatzera 3 arte.
    Bostak, jarduela errikirolak egingo ditugu.


    Asteartea, egunero 9etan jaikitzen eta 9:30 gosatzen dut.
    10:00 eskiatzera 3ak arte
    Afaltzen dut, oso goxoa da.
    Lehenik, afaltzen eta txoria ikusi ditugu

    Asteazkena, egunero gosatu eta preparatu dut.
    Nire aita,etorri da.
    Pamplonaren deskantsatu dut.


    Osteguna, 12etan jaikitzen. 16:00etan kalea joaten naiz eta 11etan etorri naiz.


    Ostirala eta larunbata futbol jokatzen ditut.
    Igandea deskantsatu eta ahizpa ere bai.
    Agur laguna

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo laguna, aspaldiko.
      Hasteko,egunero,9etan jaikitzen. 9:15etan gosatzen dut.
      Gero, hamarrak luarden gutxitan eskiatzera 3 arte.
      Bostak, jarduela errikirolak egingo ditugu.


      Asteartea, egunero 9etan jaikitzen eta 9:30 gosatzen dut.
      10:00 eskiatzera 3ak arte
      Afaltzen dut, oso goxoa da.
      Lehenik, afaltzen eta txoria ikusi ditugu

      Asteazkena, egunero gosatu eta preparatu dut.
      Nire aita,etorri da.
      Pamplonaren deskantsatu dut.


      Osteguna, 12etan jaikitzen. 16:00etan kalea joaten naiz eta 11etan etorri naiz.


      Ostirala eta larunbata futbol jokatzen ditut.
      Igandea deskantsatu eta ahizpa ere bai.
      Agur laguna

      Eliminar
    2. Kaixo laguna, aspaldiko.
      Hasteko, egunero, 9etan jaikitzen NAIZ. 9:15etan gosatzen dut.
      Gero, hamarrak luarden gutxitan eskiatzera 3AK arte.
      Bostak, jarduela errikirolak egin ditugu.


      Asteartea, egunero 9etan jaikitzen eta 9:30 gosatzen dut.
      10:00ETAN eskiatzera 3ak arte
      Afaltzen duGU, OSO ONA DAGO AFARIA.
      AFALDU ETA GERO txoriaK ikusi ditugu

      Asteazkena, egunero gosaLDU eta PRESTATU NAIZ.
      Nire aita NIRE BILA etorri da.
      IRUÑEAN ATSEDEN HARTU dut.


      OstegunEAN, 12etan jaikitzen NAIZ. 16:00etan kaleRa joaten naiz eta 11etan etorri naiz.


      OstiralEAN eta larunbatEAN futbolERA jokatzen dUT.
      IGENDEAN ATSEDEN HARTZEN DUT ETA NIRE NEBAK ERE BAI.
      Agur laguna

      Eliminar
  5. astelehenea:
    egunero 7:00etan jaikitzen gara eta zazpiak eta bosteak nik gosaltzen dut. Gero 8:00 etan claseak asten dira.Claseek berrogeita bost minutu irauten.
    Bukatzeko nik ordu bat ikasten naiz.

    asateartea:
    nik egunero 7:00 etan eta gero zazpiak eta bosteak gosaltzen dut. Gero 8:00 etan claseak astendira. Claseeek berrogeita bost munutu irauten dute.Bukatzeko ordu bat ikasten dut.

    asteazkena:
    egunero 7:00 etan jaikitzen gara.8.00etan claseek asten dira. Ordu biak arte egunero egoten gara.

    osteguna
    egunero zazpiak eta laurdenetan 8:00 etan.Claseak asten dira. Ordu biak arte egunero egoten gara

    ostirala
    egunero zazpiak eta laurdenetan jaikitzen gara gero 8:00 etan claseek asten dira. Gero guitarrak eta hip hop.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. AsteleheneaN:
      egunero 7:00etan jaikitzen gara eta ZORTZIAK eta bostak ARTE nik gosaltzen dut. Gero 8:00etan SKI-Klaseak Hasten dira. Klaseek berrogeita bost minutu irauten DUTE.
      Bukatzeko nik ordu batEZ ikasten DUT.

      asatearteaN:
      egunero 7:00etan jaikitzen gara eta ZORTZIAK eta bostak ARTE nik gosaltzen dut. Gero 8:00etan SKI-Klaseak Hasten dira. Klaseek berrogeita bost minutu irauten DUTE.
      Bukatzeko nik ordu batEZ ikasten DUT.

      asteazkenEaN:
      egunero 7:00 etan jaikitzen gara.8.00etan KlaseAk Hasten dira. Ordu biak arte egunero egoten gara.

      ostegunEaN
      egunero zazpiak eta laurdenetan 8:00 etan. Klaseak Hasten dira. Ordu biak arte egunero egoten gara ESKIATZEN.

      ostiralEaN
      egunero zazpiak eta laurdenetan jaikitzen gara gero 8:00 etan KlaseAk Hasten dira. Gero gitarrak SOINATU eta hip hopA DANTZATZEN DUGU.

      Eliminar
  6. ASTE ZURIA

    Hasteko astelehena gosaltzen 9ak arte. Leherik Abodi eskiatzera 2ak arte. Ondara bazkaltzen macarroia eta orihaina. Arratzalde futbola jokatzen eta Erri Kirola 7ak arte


    Asteartea gosaltzen galletak eta Cola Cao. Bigarrerik Abodi eskiatzera 2ak arte. Ondara bazkaltzen arrozak eta haragia. Arratzalde futbola jokatzen eta Centro interprezacioia.



    Asteazkena gosaltzen ari naiz galletak eta Cola cao. Bigarrerik Abodi eskiatzen ari naiz 2ak arte. Ondara bazkaltzen ari naiz alubiak eta harrainak. Arratzalde futbola jokatzen eta Muskida Mendia.



    Osteguna gosaltzeko galletak eta cola cao. Bigarrerik Abodi eskiatzeko 2ak arte. Ondara bazkaltzeko zopa eta haragia. Arratzalde futbola jokatzen eta Discoteca.



    Ostirala gosaltzeko galletak eta Cola cao. Bigarrerik Abodi eskiatzeko 1ak arte. Ondara bazkaltzeko pizza. Arratzalde itzule ginen Pamplona

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hasteko astelehenEaN gosaltzen DUT, 9ak arte. LeheNik, AbodiRA JOATEN GARA.eskiatzeN 2ak arte. Ondara bazkaltzen macarroia eta orihaina. Arratzalde futbola jokatzen eta Erri Kirola 7ak arte.


      AstearteaN gosaltzen galletak eta Cola Cao dut. Bigarrerik Abodi eskiatzeN 2ak arte. Ondara bazkaltzen arrozak eta haragia dut. ArratzaldeN futbola jokatzen eta Centro interprezacioiaN.



      AsteazkenaN gosaltzen ari naiz galletak eta Cola cao. Bigarrerik Abodi eskiatzen ari naiz 2ak arte. Ondara bazkaltzen ari naiz alubiak eta harrainak. Arratzalde futbola jokatzen eta Muskilda Mendian.


      OstegunaN gosaltzeko galletak eta cola cao. Bigarrerik Abodi eskiatzeko 2ak arte. Ondara bazkaltzeko zopa eta haragia. Arratzalde futbola jokatzen eta Discoteca.



      Ostirala gosaltzeko galletak eta Cola cao. Bigarrerik Abodi eskiatzeko 1ak arte. Ondara bazkaltzeko pizza. Arratzalde itzule ginen Pamplona.

      Eliminar
    2. Hasteko, astelehenEaN 8etan gosaltzen DUT, 9ak arte. LeheNik, AbodiRA JOATEN GARA. EskiatzeN DUGU ORDU 2ak arte. ESKIATU ONDOREN, MAKARROIAK ETA ? bazkaltzen DITUGU. ArratSaldeAN, futbolEaN jokatzen DUGU eta HErri KirolaK EGITEN DITUGU, 7ak arte.


      AstearteaN galletak eta Cola CaoA gosaltzen dITut. Bigarrerik, AbodiN eskiatzeN DUGU, 2ak arte. ONDOREN, arrozak eta haragia BAZKALTZEN dITUGU. ArratSaldeAN futbolEaN jokatzen DUGU, eta Centro interprezacioiRA JOAN GARA.



      AsteazkenaN galletak eta Cola caoA GOSALDU DITUT. Bigarrerik AbodiRA eskiatZEN DUT, 2ak arte. OndOREN, BABARRUNAK ETA ARRAINA BAZKALDU DITUGU. ArratSaldeAN futbolEaN jokatU DUGU, eta Muskilda MendiaRA JOAN GARA.


      OstegunaN gosaltzeko galletak eta cola cao. Bigarrerik Abodi eskiatzeko 2ak arte. Ondara bazkaltzeko zopa eta haragia. Arratzalde futbola jokatzen eta Discoteca.



      Ostirala gosaltzeko galletak eta Cola cao. Bigarrerik Abodi eskiatzeko 1ak arte. Ondara bazkaltzeko pizza. Arratzalde itzule ginen Pamplona.

      AZKEN BI EGUNAK ZUK ZEUK ZUZENDU, BETI AKATS BERAK EGITEN DITUZU ETA.

      Eliminar
  7. ASTE ZURIA
    Asthelenean,Egunero gu 7etan jaikitzen gara,ondoren gu gozaldutzen dugu eta gero gu eskiatzera joaten gara.
    Arratzaldean ondoren jan eta gero denbora librea edukitzen dugu.
    Herri Kirolak.

    Asteartean,Egunero gu 7etan jaikitzen gara,ondoren gu gosaldutzen dugu ,gu eskiatzera joaten gara.
    Arratzaldean bazkaldu eta gero denbora librea edukitzen dugu.Geroago gu natura zentroan joaten gara.
    Azkenik denbora librea edukitzen berriro .
    Gauean campinen joaten eta afariatzen.

    Asteazkenean, Egunero gu 7etan jaikitzen gara,ondoren gu gozaldutzen gara eta gero gu eskiatzera joaten gara.
    Arrastzaldean bazkaldu eta gero ermita Muskilda joaten gara,mendiak arabera...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ASTE ZURIA
      AsteleHEnean,Egunero gu 7etan jaikitzen gara,ondoren gu gozaLtzen dugu eta gero gu eskiatzera joaten gara.
      ArratSaldean,jan eta gero denbora librea edukitzen dugu.
      Herri Kirolak EGITEN DITUGU, 8AK ARTE.

      Asteartean,Egunero gu 7etan jaikitzen gara, JAIKI ondoren guK gosalTzen dugu ,gu eskiatzera joaten gara.
      ArratSaldean bazkaldu eta gero denbora librea edukitzen dugu.Geroago gu natura zentroRA joaten gara.
      Azkenik denbora librea edukitzen DUGU berriro ERE, 9AK ARTE .
      Gauean KaNpinGeRA joaten GARA eta afALTzen DUGU.

      Asteazkenean, Egunero gu 7etan jaikitzen gara,ondoren guK goSaltzen DUGU eta gero gu eskiatzera joaten gara.
      ArrastSaldean bazkaldu eta gero Muskilda ELIZATXORA joaten gara,mendiaN BARRENA.

      Eliminar
  8. ASTE ZURIA

    Hasteko astelehena gosaltzen colacao eta galletak 9ak arte. Abodi eskiatzen 2ak arte. Bigarregin bazkaltzen 2 eta erdikoak arte. Arratzalde futbola jokatzen eta kerri kirola. Bukatzeko afaltzea eta lo egin 11 eta erdikoak arte.

    Asteartea gosaltzen colacao eta galletak 9ak arte. Abodi eskiatzen 2ak arte. Bigarregin bazkaltzen 2 eta erdikoak arte. Arratzalde futbola jokatzen eta interpretazio zentroa ikustea. Bukatzeko afaltzea eta lo egin 11 eta erdikoak arte.

    Asteazkena gosaltzen colacao eta galletak 9ak arte. Abodi eskiatzen 2ak arte. Bigarregin bazkaltzen 2 eta erdikoak arte. Arratzalde futbola jokatzen eta Muskilda mendira igotzen gara. Bukatzeko afaltzea eta lo egin 11 eta erdikoak arte.

    Osteguna gosaltzen colacao eta galletak 9ak arte. Abodi eskiatzen 2ak arte. Bigarregin bazkaltzen 2 eta erdikoak arte. Arratzalde futbola jokatzen, herriko zaborra jaso genuen eta diskotekak arte. Bukatzeko afaltzen eta lo egin 11 eta erdikoak arte.

    Bukatzteko ostirala gosaltzen colacao eta galletak 9ak arte. Abodi eskiatzen 2ak arte. Bigarregin baskaltzen 2 eta erdikoak arte. Arratzalde Pamplona etarako autobusean izan ginen 3 eta erdikoak arte.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hasteko astelehenEaN Colacao eta galletak gosaltzen DITUGU, 9ak arte. AbodiN eskiatzen DUGU, 2ak arte. BigarreginIK, bazkaltzen DUGU , ORDU 2 eta erdiAk ARTE. ArratSaldeAN futbolEaN jokatzen DUGU eta kerri kirolaK EGITEN DITUGU. Bukatzeko, afaltzeN DUGU eta 11AK eta erdiETAN LOTARA JOATEN GARA.

      aSTEARTEaN Colacao eta galletak gosaltzen DITUGU, 9ak arte. AbodiN eskiatzen DUGU, 2ak arte. BigarreginIK, bazkaltzen DUGU , ORDU 2 eta erdiAk ARTE. ArratSaldeAN futbolEaN jokatzen DUGU eta nATUR ZENTRORA JOATEN GARA. Bukatzeko, afaltzeN DUGU eta 11AK eta erdiETAN LOTARA JOATEN GARA.

      ASTEAZKENEaN Colacao eta galletak gosaltzen DITUGU, 9ak arte. AbodiN eskiatzen DUGU, 2ak arte. BigarreginIK, bazkaltzen DUGU , ORDU 2 eta erdiAk ARTE. ArratSaldeAN futbolEaN jokatzen DUGU eta MUSKILDA MENDIRA IGO GARA. Bukatzeko, afaltzeN DUGU eta 11 eta erdiETAN LOTARA JOATEN GARA.

      OSTEGUNEaN Colacao eta galletak gosaltzen DITUGU, 9ak arte. AbodiN eskiatzen DUGU, 2ak arte. BigarreginIK, bazkaltzen DUGU , ORDU 2 eta erdiAk ARTE. ArratSaldeAN FUTBOLEAN JOLASTU ETA GERO, HERRIKO ZABORRA BILDU DUGU, ETA 9AK ARTE DISKOTEKAN IBILI GARA. Bukatzeko, afaltzeN DUGU eta 11AK eta erdiETAN LOTARA JOATEN GARA.

      Eliminar
  9. Egunero eskiatzera joaten gara, autobuzez goizean eta activitatea egiten dugu.

    Lehenik, Astelehenean, 9etan jaikitzen naiz. Ondoren gosaltzen dut. Bigarrenik eskitzera joan gara autobusez.
    Hirugarrenik jolasten herri-kirolak dut.

    Asteartea:
    Hasteko, 9etan jaikitzen naiz. Ondoren gosaltzen dut. Bigarrenik asteartea eskitzera joan gara autobusez.
    Arratzaldean txorian ikusi ditugu.

    Azteazkenea 9etan jaikitzen naiz. Bigarrenik, gosaltzen dut. Eta gero eskiatzera joan gara autobuzez.
    Jan ondoren, mendi bat igotzeko dugu.

    Osteguna, 9 etan jaikitzen naiz. Bigarrenik, gosaltzen dut. Gero eskiatzera joan gara autobuzez.
    9ak disko izan genuen.

    Osrirala, 9etan jaikitzen naiz. Bigarrenik, gosaltzen dut. Gero eskiatzera joan gara autobuzez. Arratzalde itzule ginen Pamplona

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Egunero eskiatzera joaten gara, autobuzez goizean eta activitatea egiten dugu.

      Lehenik, Astelehenean, 9etan jaikitzen DUT. Ondoren gosaltzen dut. Bigarrenik eskitzera joan gara autobusez.
      Hirugarrenik HERRI-KIROLAK jolasten dut.

      Asteartea:
      Hasteko, 9etan jaikitzen ARI NAIZ. Ondoren gosaltzen dut. Bigarrenik asteartea eskitzera joan gara autobusez.
      Arratzaldean txorian ikusi ditugu.

      Azteazkenea 9etan jaikitzen ARI NAIZ. Bigarrenik, gosaltzen dut. Eta gero eskiatzera joan gara autobuzez.
      Jan ondoren, mendi bat igotzeko dugu.

      Osteguna, 9 etan jaikitzen ARI NAIZ. Bigarrenik, gosaltzen dut. Gero eskiatzera joan gara autobuzez.
      9ak disko izan genuen.

      Osrirala, 9etan jaikitzen naiz. Bigarrenik, gosaltzen dut. Gero eskiatzera joan gara autobuzez. Arratzalde itzule ginen Pamplona

      Eliminar
    2. Egunero eskiatzera joaten gara, autobuSez goizean JOATEN GARA ESKIATZERA, ETA ARRATSALDEAN aKtiBitateaK egiten dITugu.

      Lehenik, Astelehenean, 9etan jaikitzen NAIZ. Ondoren gosaltzen dut. Bigarrenik eskitzera joan gara autobusez.
      Hirugarrenik herri-kirolETAN jolasten GARA.

      AstearteaN:
      Hasteko, 9etan jaikitzen NAIZ. Ondoren gosaltzen dut. Bigarrenik astearteaN eskiAtzera joan gara autobusez.
      ArratSaldean txoriaK ikusi ditugu.

      ASteazkeneaN, 9etan jaikitzen NAIZ. Bigarrenik, gosaltzen dut. Eta gero eskiatzera joan gara autobuzez.
      Jan ondoren, mendi bat iGO dugu.

      OstegunEaN, 9etan jaikitzen NAIZ. Bigarrenik, gosaltzen dut. Gero eskiatzera joan gara autobuzez.
      9ak ARTE, diskoTEKAN izan gARA.

      OsriralEaN, 9etan jaikitzen naiz. Bigarrenik, gosaltzen dut. Gero eskiatzera joan gara autobuzez. ArratSaldeAN itzulI ginen Iruñera.

      Eliminar
  10. Astelehena esquiatzera hamarrak laurden gutxitan herte ordu bietan, eta gero jantzenn. Ondoeren bodtak eta erdietan erdi kirola jokasten dut.

    Astertea gosaldu enea eta galletak eta hamarrak esquiatzera laurden gutxitan harte ordu bietan, bazkaria aragi centro interpetracoiak.

    Asteazkena gosaldu esnea eta galletak eta hamarrak gutxitan harte ordu bietan, bazkaria aragi bostak erdietan ermita joako dugu.

    Osteguna bederatziak jaikitzen dut. Ondoren esquiatzera hamarrak laurden gutxietan harte ordu bietan, eta gero jantzen. Ondoren bostak erdietan fiestak harte zortiziak.

    Ostiralia bederatziak jikitzen dut . Ondoren esquiatzera hamarrak laurden gutxitan harte ordu bietan eta bazkaldu ondoren Iruñara joan ginen.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. AstelehenEaN esKiatzera hamarrak ETA laurden gutxitan JOAN GARA,ETA ordu biAK ARTE EGON GARA, eta gero jan DUGU. JAN Ondoren, boST eta erdietan erdi kirolETaN joLASTU GARA.

      AsterteaN eSnea eta galletak gosaldu ditugu eta hamarretan eskiatzera 9ak laurden gutxitan JOAN GARA, ordu biAK ARTE. BazkaLTZEKO, HaragiA JAN DUGU. GERO INTERPRETAZIO-ZentroA IKUSI DUGU.

      AsteazkenEaN esnea eta galletak gosaldu DITUGU, eta 9AK hamar gutxitan ESKIATZERA JOAN GARA, ordu biAK ARTE. BazkaLTZEKO, HaragiA JAN DUGU. bost erdietan ermitaRA joaN GARA.

      Osteguna bederatziak jaikitzen dut. Ondoren esquiatzera hamarrak laurden gutxietan harte ordu bietan, eta gero jantzen. Ondoren bostak erdietan fiestak harte zortiziak.

      Ostiralia bederatziak jikitzen dut . Ondoren esquiatzera hamarrak laurden gutxitan harte ordu bietan eta bazkaldu ondoren Iruñara joan ginen.


      AZKEN BI EGUN ZUK ZEUK ZUZENDU.

      Eliminar
    2. Astelehenean eskiatzera hamarrak eta laurden gutxitan joan garaeta ordu bi arte egon gara eta gero jan dugu. Jan ondoren, bost eta eridetan kiroletan jolastu gara.

      Asteartean esnea eta galletak gosalsu, ditugu eta hamarrak eskiatzerak laurden gutxitan joan gara, ordu biak arte. bazkaltzeko. Haragia jan dugu. Gero interpretazio zentroa ikusi dugu.

      Asteazkenean esnea eta galletak gosaldu ditugu, eta hamar gutxian esiatzera joan gara, ordu biak arte. Bazkalzteko. Haragia jan dugu, bost erdietan ermitara joan gara.

      Osteguna bederatziak jaikitzen dut. Ondoren eskiatzera hamarrak laurden gutxietan harte ordu bietan, eta gero jantzen. Ondoren bostak erdietajn fiestak harte zortziak.

      Ostilaria bederatziak jaikitzen dut. Ondoren eskiatzera hamarrak laurden gutxitan harte ordu bietan eta bazkaldia ondoren Iruña ra joan giñen

      Eliminar
  11. Kaixo, ni Natalia naiz, nik 14 urte ditut.
    Ni ez naiz Azte txurira joan. Institutera joaten naiz, 2ak arte.
    Euzkaraz klasean calamar bat marraztu dugu.
    Institutoan filmak asko ikusi ditugu. Eta gero jolastokira jokatzen gara.
    Hurrengo egunean, jolastu gara eta denbora libre asko izan dugu. Azten egunean, badgmintonean jokatu dugu eta etxera joan naiz.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo, ni Natalia naiz, nik 14 urte ditut.
      Ni ez naiz ASte txurira joan. InstitutUra joaten naiz, 2ak arte.
      EuzkarazKO klasean Kalamar bat marraztu dugu.
      Institutoan filmA asko ikusi ditugu. Eta gero jolastokira joAN gara, JOLASTERA.
      Hurrengo egunean, jolastu gara eta denbora libre asko izan dugu. Azten egunean, badgmintonean jokatu dugu eta etxera joan naiz.

      Eliminar
  12. Kaizo Koldo,

    Guk aste honetan,aste zuria gaude, Otxagabian gaude.

    Astelenehan,eskiatu ditugu, baino lehen gosaldu ditugu.Gero mendian ibili dugu.

    Asteartean, eskiatu ditugu.Gero afaldu ditugu eta bukatzen lo egiten dugu.

    Asteaskenean, gaur eskiatzen ari dugu, gero igeri egiteko dugu.Bukatzeko afaltzeko dugu.

    Osteguna, bihar eskiatzeko dugu, gero diskotekara joateko dugu.

    Ostirala, latster eskiatzeko dugu, gero autobusa artzeko dugu

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. KaiXo Koldo,

      GU aste honetan Aste ZuriaN gaude, Otxagabian gaude.

      Astelenehan,eskiatu dUgu; ESKIATU baino lehen gosaldu dUgu.Gero mendian ibili GARA.

      Asteartean, eskiatu dUgu.Gero afaldu dUgu eta bukatzeKO lo egIn dugu.

      AsteaZkenean, gaur, eskiatzen ari GARA, gero igeri egiNGo dugu.Bukatzeko, afalDUKO dugu.

      OstegunEaN, bihar, eskiatUko dugu, gero diskotekara joaNGO GARA.

      OstiralEaN, laSter, eskiatUko dugu, gero autobusa HartUko dugu.

      Eliminar
  13. kaixo ama:
    Astelehenean:
    Goizean 8:00 geiki nahiz, gero eskiatzeko arropa jarri nahiz eta eskiatzera joan nahiz. Askotan herori nahiz, baina oso dibertigarria hizan da.
    Asteartean:
    Goizean nola eskiatzera ikasi dugu. Arratsaldean argazki bat egin dugu.
    Asteazkena:
    Goizean paseo bat egin dugu. Arratsaldean eskiatu egin dugu.
    Osteguna:
    Gaur joku batzuk engin ditugu, gauean diskotekara joan gara.
    Ostirala:
    Bihar autobusa artuko dugu, eta etxera joango gara.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. kaixo ama:
      Astelehenean:
      Goizean 8:00ETAN JAIki nAiz, gero eskiatzeko arropa jaNTZI DUT,eta eskiatzera joan nAiz. Askotan Erori naIz, baina oso dibertigarria Izan da.
      Asteartean:
      Goizean nola eskiatzeN DEN ikasi dugu. Arratsaldean argazki bat egin dugu.
      AsteazkenEaN:
      Goizean paseo bat egin dugu. Arratsaldean eskiatu egin dugu.
      OstegunEaN:
      Gaur joku batzuk eginGO ditugu, gauean diskotekara joanGO gara.
      OstiralEaN:
      Bihar autobusa Hartuko dugu, eta etxera joango gara.

      Eliminar
  14. Kaixo ama.Aste onetan nire lagunarekin aste zuria daude.
    Astelenhean autobusa artuko ditut.(9:00),gero Otzagabia bisitatzen eta etxera joaten gara.
    Gero beré eskiak eta botan ematen ditut eta zembaki bar.
    Asteartean 8:00 gosaltzen ditugu eta gero eskiatzen Joan ditut.
    Asteaskena parkea jolasten ditugu eta argazkiak emiten ditugu.
    Ostegunean eskiatzeko eta jolasteko ditugu.
    Eta ostiralean eskiatzeko eta autobusa emateko dugu.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo ama.
      Aste Honetan nire lagunarekin Aste ZuriaN Gaude.
      AsteleHEnean autobusa Hartu DUT.(9:00ETAN),gero OtSagabia bisitaTU eta etxera joaN gara.
      Gero NerE eskiak eta botaK ematen diZKIDATE/ HARTU DITUT, eta zeNbaki baT.
      Asteartean 8:00ETAN gosalDU dUgu eta gero eskiatzeRA Joan GARA.
      AsteaZkenEaN parkeaN jolastU GARA eta argazkiak eGIn ditugu.
      Ostegunean eskiatUKO DUGU eta jolastUko GARA.
      Eta ostiralean eskiatUko eta autobusa HARTUko dugu.

      Eliminar
  15. Kaixo ama:

    Astelehenean:

    Ni zortzietan altxatu naiz.Gero,nik gosaldu dut.Bederatzi eta erdietan,gu eski-maldara joan
    gara.Oso dibertigarria da.Arratsaldean,jokuak jolastu ditugu.

    Asteartean:

    Gaur, gu ez garaeski-maldara joan,monitorea oker bihurtu delako.Arratsaldean, hotelean
    geratu gara.

    Asteazkenan:

    Gaur eskiatzera joan gara eta arratsaldean,zaborrak biltzen ditugu

    Ostegunean:

    Parkean joan gara eta gero igerilekua joan gara

    Ostiralean:

    Gaur eski-botak itzuli ditugu eta autobusa hartu dugu etxera joateko

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo ama:

      Astelehenean:

      Ni zortzietan altxatu naiz.Gero,nik gosaldu dut.Bederatzi eta erdietan,gu eski-maldara joan
      gara.Oso dibertigarria da.Arratsaldean,herri-kiroLETAN jolastu GARA.

      Asteartean:

      Gaur, gu ez gara eski-maldara joan, monitoreaK ZANGOA bihurRItu dUelako.Arratsaldean, hotelean
      geratu gara.

      Asteazkenan:

      Gaur eskiatzera joan gara eta arratsaldean,zaborrak bilDU ditugu

      Ostegunean:

      ParkeRA joan gara eta gero igerilekuRa joan gara

      Ostiralean:

      Gaur eski-botak itzuliKO ditugu eta autobusa hartuKO dugu etxera joateko.

      Eliminar
  16. Kaixo ama,

    Astelehenean gu sei eta erdiak altxatu dugu. Gero dutxa bat artu dut. Beranduago, nik jantzi dut. Zortzietan, ni kafetegira joan naiz eta gosaldu dut. Bukatzeko, eski-hegaletan joan naiz.

    Asteartean, ni zazpiek altxatu naiz eta bederatzietan antzerki bat ikusi naiz. Arratzaldeon, jarduerak egin ditugu.

    Azteazkenean, egun osoan eski-hegaletan joan gara. Bokata bat jan dut. Gauez, oso nekatuta nago.

    Bihar, goizean eski-hegaletan joango gara era arratzaldeon herrietan vuelta emango gara. Gosokiak erosiko ditut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo ama,

      Astelehenean gu sei eta erdiETAN altxatu GARA. Gero dutxa bat HArtu dut. GERO, nik jantzi dut. Zortzietan, ni kafetegira joan naiz eta gosaldu dut. Bukatzeko, eski-ZELAIETARA joan naiz.

      Asteartean, ni zazpiETAN altxatu naiz eta bederatzietan antzerki bat ikusi DUT. ArratSaldeAn, jarduerak egin ditugu.

      Azteazkenean, egun osoa eski-ZELAIAn PASATU DUGU. Bokata bat jan dut. Gauez, oso nekatuta nago.

      Bihar, goizean eski-ZELAIRA joango gara eTa arratSaldeAn herriAN Buelta BAT emango DUGU. GoZokiak erosiko ditut.

      AGUR AMA, ONGI IZAN. MUSU BAT.

      Eliminar
  17. Kaixo ama eta aita.

    Gaur asteartea da. Atzo oso ondo pasatu dut, goizean eski-hegaletan joango gara. Arratzaldeon igerilekua joango gara eta water-polo jolastu ditut. Gero afaldu dut. Oso dibetigarria da.
    Ni Asier naiz.



    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gaur asteartea da. Atzo oso ondo pasatu dut, goizean eski-ZELAIRA jOAN gara. ArratSaldeAn igerilekuRa JOAN gara eta water-poloAN jolastu NAIZ. Gero afaldu dut. Oso dibetigarria da.
      Ni Asier naiz.

      OSO MOTZA, HASIER. LAN GEHIAGO EGIN BEHAR DA.

      Eliminar


  18. Astelehena

    Gaur eskia lehen eguna da. Goizean sky egin dugu

    Astearytea

    Arratsaldean igerilekura joan gara. Ur-poloa jokatu dugu

    asteazkena

    Gaur zinemara Joan gara
    Charlie Chaplin película bat ikusi dugu


    Osteguna

    Gaur egun, jaialdia da
    Mundu osoa joan egingo da

    Ostirala.

    Gaur etxera Joan gara

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Astelehena

      Gaur eskiaTZEKO lehenDABIZIKO eguna IZAN da. Goizean EsKIATU dugu.

      AstearteaN

      Arratsaldean igerilekura joan gara. Ur-poloaN jokatu dugu.


      asteazkena

      Gaur zinemara Joan gara
      Charlie ChaplinEN FILMA bat ikusi dugu.


      Osteguna

      Gaur jaialdia IZANGO da
      Mundu osoa joanGO da

      Ostirala.

      Gaur etxera JoanGO gara

      Eliminar
  19. Kaixo aita:

    Astelehenean:

    Ni zazpietan altxatu naiz. Gero gu ibilaldi bat egin genuen. Sukaldaria txistorra zapore ona izan genuen.

    Asteartean:

    Gaur, gu eski egin genuen goiz osoan. Hainbat aldiz erori nintzen.

    Asteazkenan:

    Gaur, gu ez gara eski egin. Iregilekura joango gara.

    Ostegunean:

    Gaur, inguruko herriak bisitatu ditugu.

    Ostiralean:

    Gaur Pamplona joan gara.

    lorenika

    ResponderEliminar
    Respuestas

    1. Astelehenean:

      Ni zazpietan altxatu NINTZEN. Gero guK ibilaldi bat egin genuen. SukaldariaK txistorra EMAN ZIGUN.

      Asteartean:

      ASTEARTEAN, guK eski egin(ESKIATU) genuen goiz osoan. Hainbat aldiz erori nintzen.

      Asteazkenan:

      Gaur, gu ez DUGU eski egin. Iregilekura joAN gara.

      Ostegunean:

      Gaur, inguruko herriak bisitatu ditugu.

      Ostiralean:

      BIHAR IRUÑERA joanGO gara.

      lorenika

      Eliminar