Vistas de página en total

martes, 18 de febrero de 2020

IDAZLANA. ZAINDU INGURUMENA.

Pausuak:

1. Zer objektu edo hondakin birziklatzen ahal da: plaztikozko ontziak eta botilak; kartoizko edalontziak; paperezko aho-zapiak; tetrabikak; janari hondarrak; paperezko apaingarriak; plastikozko koilarak, sardexkak, labanak; beirazko botilak; kartoizko platerak eta erretiluak;  edari-eta kontserba-latak.....Aukeratu bat.

2. Objektu hori erreziklatzeko, agintera zuzena  eta zeharkako aginduak erabili.

3. Ingurumena  zaintzeko, zer egiten ahal dugun azaldu.

4. Zure iritzia eman.

5. Adierazi, ingurumena zaintzeko, zer ohitura dituzun.

tetrabik reciclado bilaketarekin bat datozen irudiak

16 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Nik tetrabik bat birziklatu nahi dut. Ogitartekoa ekartzeko, ez ezazu erabili aluminiozko paperik; erabil itzazu tetrabikak. Tetrabika erabili baino lehen, ondo garbi ezazu. Gero, goiko aldea moztu. Paper batean marrazki bat egin ezazu, eta paper horrekin tetrabika estal ezazu. Ogitartekoa sar ezazu tetrabikan, eta gorde ezazu motxilan. Bihar berriro erabiltzeko, etxean zaudenean, garbi ezazu.
    Eskolan tutoreak erreziklatzeko esaten digu, eta gu erreziklatzen hasi gara. Nik nire ikaskideei tetrabikak erreziklatzeko esaten diet. Etxean nire anaiari ere esango diot tetrabika erreziklatzeko.
    Tetrabika erabiltzen dugunean, Amazonia zaintzen dugu, aluminio-mehategiak Amazonian daudelako, eta aluminioa lortzeko ur asko kontaminatzen delako. Eskolan konposta egiteko, aluminiozko pilotak oso kaltegarriak dira.
    Ingurumena zaintzeko,botikak farmazietako edukiontzietan utz itzazu; berrerabil itzazu beirazko ontziak, pasta, arroza...gordetzeko;
    erabil itzazu kontsumo baxuko bonbillak; berrerabil itzazu supermerkatuko plastikozko poltsak zaborra botatzeko; bota itzazu pilak pilentzako edukiontzietan.
    Nire ustez, alumniozko pilotak oso kaltegarriak dira eskolako konposta egiteko, eta nire ustez, ez dugu gehiago erabili behar.

    Nik ingurumena zaintzeko, lanera bizikletaz joaten naiz; erosketak egiteko, etxetik poltsa bat eramaten dut; garbigailua ondo beteta egon arte, ez dut martxan jartzen.

    ResponderEliminar
  3. Loreontzi botak
    Nik botak birziklatu nahi dut.Botak zaharrak badituzu,ez itzazu bota ,eraldatu lapikoak.
    Oso errazak dira, urrats hauek jarraitu behar dituzu:

    1-Lehenengo urratsa gomazko euri boten pare bat aurkitzea da.
    2-Gero hartu botak eta guraizekin edo ebakitzaileekin, zulo txikiak egin behar dituzu zuloan, ura sartzen duzunean landareak ureztatu ahal izateko.
    3-Hirugarren urratsa bota behar da zenbateko zikinkeriaz betetzea, behar duzu zenbatekoa.
    4-Bota sartuko dute landareak edo loreak aukeratu beharko dituzu. Egokiena landare bulbosoen artean zurtoin luze eta lehentasunezko barietateak ikusteko.
    5-Egin behar duzu guztia haziak loretan landatzea da, beste edozein potetan egingo duzu bezala.
    Loreak edo haziak landatu ondoren, ureztatu eta zuk nahi duzun balkoi, terraza edo lorategian jar zaitezke edo adierazitako hori (eguzkia edo itzala) landarearen beharren arabera.
    Ane Igarreta




    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Loreontzi botak
      Nik botak birziklatu nahi dITut.Botak zaharrak badituzu,ez itzazu bota ,eraldatu ITZAZU lapikoak.
      Oso errazak dira, urrats hauek jarraitu behar dituzu:

      1-Lehenengo urratsa gomazko euri boten pare bat aurkitzea da.
      2-Gero hartu botak eta guraizekin edo ebakitzaileekin, zulo txikiak egin behar dituzu zuloan, ura sartzen duzunean landareak ureztatu ahal izateko.
      3-Hirugarren urratsa bota behar da zenbateko zikinkeriaz betetzea, behar duzu zenbatekoa.
      4-Bota sartuko dute landareak edo loreak aukeratu beharko dituzu. Egokiena landare bulbosoen artean zurtoin luze eta lehentasunezko barietateak ikusteko.
      5-Egin behar duzu guztia haziak loretan landatzea da, beste edozein potetan egingo duzu bezala.
      Loreak edo haziak landatu ondoren, ureztatu eta zuk nahi duzun balkoi, terraza edo lorategian jar zaitezke edo adierazitako hori (eguzkia edo itzala) landarearen beharren arabera.
      Ane Igarreta

      Eliminar
  4. nik tetrabik bat birziklatu nahi dut.Erabiliko dut erditik moztuz,eta moztu dudanarekin,boligrafoak,margoak eta era guztietako gauzak harri ditzaket.
    Nire iritzia da gure planeta zaintzen ez badugu lehenago hilko garela,
    denok egin behar dugu gure zatia.denon artean ingurumena zaindu behar dugu
    AIMAR 2B

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. nik tetrabik bat birziklatu nahi dut. ErabilTZEKO erditik moztuKO DUT,eta moztu dudanarekin,boligrafoak,margoak eta era guztietako gauzak harri ditzaket/GORDETZEN AHAL DITUT.
      Nire iritzia da gure planeta zaintzen ez badugu, lehenago hilko garela,
      denok egin behar dugu gure LAN-PUXKA. denon artean ingurumena zaindu behar dugu.

      Eliminar
  5. kaixo!!
    Nik pintzak birziklatu nahi dut. pintzak horiek erabili behar ditut kandela bat egiteko.
    Hasteko ontzi bat erditik moztu eta ontzi erabili baino lehen, ondo garbi ezazu. Gero hartu pintzak eta jarri ontziaren inguruan.
    Ontziaren erdian kandela jarri eta beraz kandela oso polita lortzen duzu, (eta/edo) dekoratzeko ere erabil ezakezu.
    Nire ustez gehiago berziklatu behar da. Proyecto honekin argi kutsadura murriztu egiten da.
    eta hau da nire proyecto eta (espero) dut gustatu zaizu.
    LUCIA ORTIZ DE ELGUEA 2B

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. kaixo!!
      Nik pintzak birziklatu nahi dITut. pintzak horiek erabili behar ditut kandela bat egiteko.
      Hasteko ontzi bat erditik moztu eta ontziA erabili baino lehen, ondo garbi ezazu. Gero hartu pintzak eta jarri ontziaren inguruan.
      Ontziaren erdian kandela jarri eta beraz kandela oso polita lortzen duzu, (eta/edo) dekoratzeko ere erabil ezazu.
      Nire ustez gehiago berziklatu behar da. ProIeKtU honekin argi kutsadura murriztu egiten da.
      eta hau da nire proEIKtUA eta (espero) dut gustaTZEA.

      Eliminar
    2. ASKO GUSTATU ZAIT. ORAIN ERREPASATU AKATSAK ETA ZUZENKETAK:

      dut/ditut.
      zer espero?.....-t(z)ea espero

      Eliminar
  6. UXUE VICENTE
    Idazlan honetarako pote egingo dut landareak gordetzeko.Eskulan honekin plastikozko botila bat birziklatuko dut eta planeta laguntzeko noa.Lehenengo, botila garbi ezazu.Gero botila ebaki ezazu zure gustorik.Azkenik botila margo ezazu
    eta landarea jarri.

    Planetak laguntzeko gauzak;Zuhaitzak landatu,Ez erabili plastikoa,Bizikleta erabili,
    Erabili garraio publikoa,Zaborra birziklatu,Kalea ez zikin eta Aurreztu ura.

    Nire ustez planeta oso gaizki dago.Ez dago urik, oso bero dago eta zuhaitz gutxi daude.Politikoak arazo hauek ahazten dituzte eta hori txarra da.Planeta laguntzen saiatzen naiz. Oihal poltsak ditut eta ez dut plastikoa erabiltzen. Bizikletan asko ibiltzen naiz, baratzea daukat eta asko erabiltzen dut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Idazlan honetarako pote/LORONTZI BAT egingo dut landareak gordetzeko.Eskulan honekin plastikozko botila bat birziklatuko dut eta planeta laguntzeRA noa.Lehenengo, botila garbi ezazu.Gero botila ebaki ezazu zure gustURA.Azkenik botila margo ezazu
      eta landarea jarri.

      Planetak laguntzeko gauzak EGITEN AHAL DITUGU;Zuhaitzak landatu,Ez erabili plastikoa,Bizikleta erabili,
      Erabili garraio publikoa,Zaborra birziklatu,Kalea ez zikinDU eta Aurreztu ura.

      Nire ustez planeta oso gaizki dago.Ez dago urik, oso bero dago eta zuhaitz gutxi daude.PolitikoEk arazo hauek ahazten dituzte eta hori txarra da.PlanetaRI laguntzen saiatzen naiz. Oihal poltsak ditut eta ez dut plastikoa erabiltzen. Bizikletan asko ibiltzen naiz, baratzea daukat eta asko erabiltzen dut.

      Eliminar
    2. OSO ONGI UXUE, ERREPASATU AKATSAK ETA ZUZENKETAK.

      POTE/LORONTZI
      zERTARA JOAN?....t(z)era joan
      Nork?.....politikoek.

      Eliminar
  7. Bai birziklatzen dira: botilak orokorrean, edari botilak, ardoak eta alkoholak. Ez dira birziklatzen: ispiluak, kristalak, beira tenplatua eta leihoak. PET motako plastikoa birziklatzeko –1 zenbakiarekin identifikatuta, botilak adibidez, adibidez–
    Botilak birziklatzeko, lehenengo, edaria edan ezazu, gero bota ezazu plastikozko ontzira. Ardoa edan ezazu eta botila bota, berbera alkoholarekin.
    Ingurumena zaintzeko birziklatu dezakegu, kaletik patata poltsa ez bota lurrera, zaborrera bota etz compostela egin.
    Nire ustez, jendea birziklatu behar du eta ez da izango behar beste planeta batera joan.

    Aritz Nuin García 2ºB

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bai birziklatzen dira: botilak orokorrean, edari botilak, ardoak eta alkoholak. Ez dira birziklatzen: ispiluak, kristalak, beira tenplatua eta leihoak. PET motako plastikoa birziklatzeko –1 zenbakiarekin identifikatuta, botilak adibidez, adibidez–
      Botilak birziklatzeko, lehenengo, edaria edan ezazu, gero bota ezazu plastikozko ontzira. Ardoa edan ezazu eta botila bota, berbera alkoholarekin.
      Ingurumena zaintzeko birziklatu dezakegu, kaleAN patata poltsa ez bota lurrera, zaborRONTZIra bota ez KONposteRARA.
      Nire ustez, jendeaK birziklatu behar du eta ez da beste planeta batera joan BEHARRA IZANGO.

      Eliminar
    2. EDERKI ARITZ, ERRAPASATU ZUZENKETAK, EA KONFORME ZAUDEN.
      GALDERA BAT. BAINA ZEIN DA ZURE PROIEKTUA? ZER BIRZIKLATUKO DUZU?

      Eliminar
  8. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar