Vistas de página en total

martes, 15 de marzo de 2016

10.ikaslea

1 comentario:

  1. Aisialdia:

    Nire denbora librea kalera aterako, liburuak irkurtzen, telebista ikusten, telefonoa erabiltzen dut.

    Kalera lagunekin ateratzen naizenean. Dembora librean irakurtzen naiz,

    asteazkenetan, ostiraletan eta ostegunetan.


    Mendia ala hondartza:

    Mendira joaten naiz eta ni gustatzen zait joaten.

    Ni mendira joaten naiz asteburuan (larunbatean eta igandean).

    Noizean behin lagunekin, baino gehienetan gurasoekin joaten naiz mendira.

    Ni gehiago joaten mendira ekaineran.

    Oporretan hondartzan joaten dut, baina mendia gehiago joaten gustoko dut.


    Telebista:

    Nik ez dut telebista pasatzen aurrean.

    Nik telebista gehiago ikusten dut, astelehenera eta asteaskenera.

    The Big Bang Theory nire programa gogoko da.

    Programa hau normalean ikusteko.

    Ni telebista udan ikusten gehiago, denbora asko dauzkat.


    Etxebizitza:

    Ni hirian bizi naiz; pisu batean.

    Nire etxea txikia eta polita da.

    Nire etxea oso garbitzen dago.

    Nik sukaldean, komuna, eta nire logela garbitzen dut.

    Nire logela txikia da; baino nik logela urdina margotzen dut, eta orain oso polita da.


    Bidaiak:

    Nik asteburuetan aitonaren eta amonaren etxera egoten dut.

    Oporretan Galicia joaten dut, trenezen.

    NI oporretan asko gustatzen zait.


    Ikasketak:

    Ni ingelesa asko gustatzen zait.

    Youtuber edo idazlea da nire asmoa.

    Matematika gutxien gustatzen zait.


    Animaliak:

    Animaliak gustatzen zait.

    Nire etxean katua txikia bat dauzkat.

    Txakurrak eta katuak gustatzen zaizkit.

    ResponderEliminar