Vistas de página en total

lunes, 14 de marzo de 2016

2.ikaslea

10 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Ni Patricia naiz. Ni 13 urte ditut. Ni Anstoainen bizi naiz baina ni jaio iruñanen dut, nire gurasoekin eta anaia bizi naiz. Ni Irubide ikaslea dut. Ni atletismorik entrenatu dut, ni entrenatu Larrabiden dut. Ni musika gustatzen zaio, clarinete eta piano jo ahal dut.
    Nire begira marroia da eta nire ilea marroia da. Nire altuera normalea da, ni ez txikia da, baina ni ez oso altua da. Nire lagunak oso jatorrak dute. Ni irakurri gustatzen zaio. Ni EdSheeran gustatzen zaio, nire kanta gustukoenn Photograph da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Patricia naiz. NiK 13 urte ditut. Ni AntSoainen bizi naiz, baina ni IruñEAn JAIO NAIZ, nire gurasoekin eta anaiaREKIN bizi naiz. NiK IrubideN ikasTEN dut. NiK atletismoAN entrenatZEN dut, niK Larrabiden ENTRENATZEN dut. NiRI musika gustatzen zaiT, KlarineteA eta pianoA joTZEN ahal dut.
      Nire begiAK marroiaK dIRa eta nire ilea marroia da. Nire altuerA ARRUNTa da, ni ez NAIZ txikia baina ni ez NAIZ oso altua. Nire lagunak oso jatorrak dIRA. NiRI irakurTZEA ASKO gustatzen zaiT. NiRI EdSheeran gustatzen zaiT, nire kantaRIK gustukoenA PhotographA da.

      Eliminar
  3. Kaixo laguna!
    Ni Pat naiz eta hamalau urte ditut. Antsoainen bizi naiz.
    Ni DBHko, A ereduan, Irubiden, ikasi ari naiz eta biologia gustatzen zait.
    Orain dela 2 urte hasi naiz euskera ikasten. Matematikak gustatzen zait.
    Euskaraz idazteko, Bidaiak gaia gustatzen zait.
    ·Eguneroko bizitzan asko ibiltzen al zara?
    ·Eta asteburuetan?
    ·Oporretan, nora-joaten zara? Eta nola, autobusez, trenez, autoz?...
    Agur!
    Pat

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo laguna!
      Ni Pat naiz eta hamalau urte ditut. Antsoainen bizi naiz.
      Ni DBHko 2.MAILA, A ereduan, Irubiden, ikasTEN ari naiz eta biologia gustatzen zait.
      Orain dela 2 urte hasi naiz euskera ikasten. Matematikak gustatzen zaiZKIt.
      Euskaraz idazteko, Bidaiak gaia gustatzen zait.
      ·Eguneroko bizitzan asko ibiltzen al zara?
      ·Eta asteburuetan?
      ·Oporretan, nora-joaten zara? Eta nola, autobusez, trenez, autoz?...
      Agur!
      Pat

      Eliminar
  4. Nire aisialdi irakur da, haurrentzako liburuak irakurri nahi dut, Ekintza eta amodioa liburuak gustatzen zait. Ere gustatzen zait telebista, seriea ikusten dut. Ere erabiltzen dut mugikorrak eta hitz egin nire lagun nahi dut, jolasten eta argazkiak atera dut. Nire hobby argazkilaritza da, gabonetan kamera bat erosi dut. Nire anaia irudiak hartu dut, nire lagun... Ni piano eta klarinete jo du. Nire asteko errutina da eskolara joatea, azterketaK egitea eta atletismoa. Asteburuetan ni nire lagun edo ikasten dut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire aisialdiAN irakurTZEA GUSTATZEN ZAIT; haurrentzako liburuak irakurri nahi dITut, ekintzaZKO eta amodioZKO liburuak gustatzen zaiZKIt. TELEBISTA ERE gustatzen zait, serieaK ikusten dITut. MUGIKORRA ERE erabiltzen dut eta NIRE LAGUNEKIN hitz egiTEn DUT, jolasten NAIZ eta argazkiak ateraTZEN dITut. Nire ZALETASUNA argazkiGINTZA da. Gabonetan kamAra bat erosi dut. Nire anaiaREN irudiak hartu dITut, nire lagunENAK... NiK pianoA eta klarineteA joTZEN duT. Nire asteko errutina da eskolara joatea, azterketaK egitea eta atletismoa EGITEA. Asteburuetan ni nire lagunEKIN IBILTZEN NAIZ edo ikasten dut.

      Eliminar
  5. EGURALDIA
    Zer aktibitate egiten dituzu?
    Udan igerilekura joaten naiz.
    Neguan telebaista ikusten dut
    Eta euria etxean egoteko.

    ResponderEliminar
  6. TELEBISTA
    Bakarrik Asteburuetan telebista ikusten dut.
    Gauean ikusten dut telebista.
    Hawai 5.0 ikusten dut.
    Ogeita hamar minutu telebista ikusten dut.
    Neguan telebista ikusten dut eguraldi txarra egiten duelako.

    ResponderEliminar
  7. AISALDIA
    Nire denbora librea irakurri, telebista ikusi, zinera joan, kalera atera.....
    Nire denbora librea lagunekin nago.
    Udan denbora librea dut.
    Nire plan berezirik batzuetan kalera atera nire lagunekin eta piscina joaten naiz

    ResponderEliminar