Vistas de página en total

lunes, 14 de marzo de 2016

1.ikaslea

17 comentarios:

  1. Ni Eider naiz. Nik 14 urte ditut. Ni Iruñakoa naiz, baina Antsoainen bizi naiz, nire gurasoekin eta arreba bizi naiz. Ni Irubide ikaslean dut. Nik karate entrenatu dut, eta astelehen, asteazkena eta ostiralean prestakuntza.
    Nire begira marroia da eta nire ilea oso marroia da. Nire altuera altua da. Nire lagunak oso jatorrak dute.

    ResponderEliminar
  2. Ni Eider naiz. Nik 14 urte ditut. Ni IruñEkoa naiz, baina Antsoainen bizi naiz, nire gurasoekin eta arreBAREkin bizi naiz. NiK IrubideN ikasTENn dut. Nik karate entrenatZEN dut, eta astelehenETAN, asteazkenETAN eta ostiraleTan prestakuntza EGITEN DUT.
    Nire begiAK marroiaK dIRa eta nire ilea oso marroia da. Nire altuera altua da. Nire lagunak oso jatorrak DIRA.

    ResponderEliminar
  3. Ni nire aisialdian mendean dago egunak egiten dut gauza batzuk edo beste batzuk, adibidez astea bitartean nire aisialdian darabilt televison-a eta nire taldearenekin geratzeko asteburua ikusteko.


    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ez da ezer ulertzen. Itzultzaileak txarrak dira. Sai zaitez dakizunarekin egiten. Nirekin testua klasean komentatu.

      Eliminar
    2. Nik nire aisialdian gauza batzuk egiten ditut, adibidez: etxean telebista ikusi, asteburuan lagunekin ibili.

      Eliminar
  4. Testu honetan bullyng-az hitz egingo dut pasatzen duten bezala den bezala agertzen da eta ahal izango genukeenez gero hura konpontzea.
    Bullyng gauza bat da egiten du pertsonak sentitzea txikiagoa orduan haiek eusten ari dira jotzen dutenean eta bezala nahi ez den direnetako, iraintzen dute eta guztia hori baina iristen da etxe-ateari jarraitzen diotelako jada orduan soluzioa haientzat pasatuko duena dakitelako ere klasera edo edonora joatea beldurra duen dia da hiltzea.
    Nik hau konpontzeko bakoitza bat berera nahi izan behar duela uste dut eta baizik eta norbait zerbait gustatzen da edo pasatzen duen bekaizkeria du eta ez diezaion eragin tarteak gaizki besteak hiltzea erabaki arte pasatzea.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ez da ezer ulertzen. Itzultzaileak txarrak dira. Sai zaitez dakizunarekin egiten. Nirekin testua klasean komentatu.

      Eliminar
    2. Testu honetan bullyng-az hitz egingo dut
      BullyngAK egiten du pertsonA txikiagoa ETA GUTXIAGO sentitzeA. haiek eusten ari dira??? jotzen dutenean eta bezala nahi ez den direnetako, iraintzen dute eta guztia hori baina iristen da etxe-ateari jarraitzen diotelako jada orduan soluzioa haientzat pasatuko duena dakitelako ere klasera edo edonora joatea beldurra duen dia da hiltzea.
      Nik hau konpontzeko bakoitza bat berera nahi izan behar duela uste dut eta baizik eta norbait zerbait gustatzen da edo pasatzen duen bekaizkeria du eta ez diezaion eragin tarteak gaizki besteak hiltzea erabaki arte pasatzea.

      EZ DA ULERTZEN.

      Eliminar
  5. Kaixo!!!
    Ni Gru naiz.Nik hamalau urte ditut.Ni Antsoainen bizi naiz, nire gurasoekin eta nire ahizparekin bizi naiz.Ni Irubiden ikasi naiz, nire irakasgai gogokoena teknologia da, euskara dbh2 ikasten ari naiz A ereduan nago.
    -eguneroko bizitzan asko ibiltzen al zara?
    -eta asteburuetan?
    -oporretan,nora joaten zara? eta nola, autobusek, trenes, autoz...?
    Zure erantzunaren zain
    Gero arte

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo!!!
      Ni Gru naiz.Nik hamalau urte ditut.Ni Antsoainen bizi naiz, nire gurasoekin eta nire ahizparekin bizi naiz.Ni Irubiden ikasTEN ARI naiz, nire irakasgai gogokoena teknologia da, euskara dbh2 ikasten ari naiz, A ereduan nago.
      -eguneroko bizitzan asko ibiltzen al zara?
      -eta asteburuetan?
      -oporretan,nora joaten zara? eta nola, autobuseZ, treneZ, autoz...?
      Zure erantzunaren zain
      Gero arte

      Eliminar
  6. Ni Eider naiz , 2002ko urtarrilaren 20an jaio zen , bizi naiz ansoain.He izeneko herri batean ikasitako gauza mota guztiak egin behiak , ami zer egin nahi nuen liderra paperak da , hitz egiten diren hiru hizkuntza erabiltzen dira : euskara, gaztelania eta ingelesa

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Eider naiz , 2002ko urtarrilaren 20an jaio NINTZen. AnTsoainEN BIZI NAIZ.He izeneko herri batean.

      BEHIEKIN LAN EGITEA GUSTATZEN ZAIT.
      gURE NEGOZIOAN hitz egiten diren hiru hizkuntzaK BADAKIZKIT : euskara, gaztelania eta ingelesa

      Eliminar
  7. Ni aktibitate udan piscinara joaten naiz eta neguan telebista ikusten dut eta kalera ateratzewn dut.Eta egiten duen egunetan etxean ekoteko

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. EGURALDIA

      Ni udan, OPORRETAN, IGERILEKUra joaten naiz eta neguan telebista ikusten dut. UDAN ERE kalera ateratzen NAIZ.Eta EURIA egiten duen egunetan etxean eGOTEN NAIZ.
      ETXEKO LANAK EGITEN DITUT, IKASTETXERA JOATEN NAIZELAKO.

      Eliminar
  8. Ni ez asteburuetan bakarri telebista dut, ni ikusten duzu telebista gaua eta nire programa la que se avecina ikusten duzu, 2 ordu telebista ikusten dut eta neguan telebista ikusten ditu, eguraldi txarra egiten duelako.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. TELEBISTA

      NiK asteburuetan bakarriK telebista IKUSTEN dut, niK GAUEAN ikusten duT telebista eta nire programa la que se avecina DA, 2 orduZ telebista ikusten dut eta neguan telebista ikusten dUT, eguraldi txarra egiten duelako.

      Eliminar
  9. nire denbora librean irakurtzen,kalera ateratzen eta telebista ikusten ditut.Egiten dut nire lagunarekin.Nire plana kalera ateratzen eta piscinak joaten naiz.

    ResponderEliminar