Vistas de página en total

lunes, 14 de marzo de 2016

8.ikaslea

13 comentarios:

  1. Iruña txiki hiria da, baina oso polita da eta jendetsua dute.Nire hiria ondo daga,eskuratu ahal izango duzu, tren, autoa, bus, hegazkina...
    Batzuk guneak ikusigo da, Iruña katedrala, edo ciudadela.
    Hasteko herri zaharrak gustatzen zait,oso klasikoa da eta hainbat tabernak dute. Ongi jan nahi baduzu, La Mejillonerara joan behar duzu.

    Iruñeko monumenturik politena zezen-plaza da. Zeze plaza oso polita, zabala eta handia da. Iruñen plaza handienetako bat da.

    Data onenak Iruña bisitatzeko uztailaren bigarren astean. San Fermin dira, eta oso jndetsuada, jende ospatzeko festa eta gozatu ahal izango dute. Jaurata kalea ikusi behar duzue. Iruñeko kalerik ospetsuena Estafeta kalea da. Iruña hiria ona da!



    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. IruñEa hiri TXIKIa da, baina oso polita da eta jendetsua dA.Nire hiria EDERRA DA. Bertan, eskuratu ahal izango dITuzu bai trena, bai autoa, bai autobusa, bai hegazkina...
      BatzuEK gune HISTORIKOAk ikusiKO dITUZTE, IruñEKO katedrala, edo Ziudadela (GOTORLEKUA).
      Hasteko herri zaharrak gustatzen zaiZKIt,oso klasikoa da eta hainbat taberNA dute. Ongi jan nahi baduzu, La Mejillonerara joan behar duzu.

      Iruñeko monumenturik politena zezen-plaza da. ZezeN plaza oso polita, zabala eta handia da. IruñeKO plazaRIK handienetako bat da.

      DataRIK onenak Iruña bisitatzeko uztailaren bigarren astean DA. San FerminAK dira, eta oso jEndetsua da, jendeAK FESTA ospatzeko eta gozatu ahal izango du. Jaurata kalea ikusi behar duzue. Iruñeko kalerik ospetsuena Estafeta kalea da. IruñEa hiria ona da!

      Eliminar
  2. Nire biografia.
    Ni Anabel Zarranz naiz eta hamalau urte ditut. Iruñekoa naiz, baina Errotxapeako bizi naiz nire gurasoekin, nire arreba eta nire arrain. Iruñean jaio nintzen Mzrtxoan hirugarren egunean.
    Nire zaletatatsunak gutxi dira, abiadura patinaje bat da eta beste musika entzun dut. Rap eta pop gustatzen zait. Eta ez gustatzen musika jolastu eta kantatzen publikoetan.
    Nire gogoko janaria, pizza eta janaria azkarra da. Ere berean,amatxi janari nahi dut, amatxi janari beti onena da.
    Lanegunak eskolara joaten nintzen, baina Asteartea, Osteguna eta Ostirala arratsaldean patinaje prestekuntza dute. Asteburu herri joaten dut vaina batzuk Iruñen naiz eta nire lagunarekin joaten naiz. Eta hau da nire biografia.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Anabel Zarranz naiz eta hamalau urte ditut. Iruñekoa naiz, baina ErrotxapEAN bizi naiz nire gurasoekin, nire arrebaREKIN eta nire arrainAREKIN. Iruñean jaio nintzen MArtxoaREn hirugarren egunean.
      Nire zaletaSUnak gutxi dira, BATA abiadura patinajeA, eta BESTEA, musika entzuTEA. RapA eta popA gustatzen zaiZKIt. Eta ez ZAIT gustatzen JENDAURREAN musika joTZEA eta kantatzeA.
      Nire gogoko janaria, pizza eta janaria azkarra da. ErA berean,amatxiREN janariA JAN nahi dut, amatxiREN janariA beti onena da ETA.
      LanegunETA eskolara joaten nAIZ, baina AstearteKO, OstegunEKO eta OstiralEKO arratsaldeETan patinaje prestekuntza dUT. AsteburuETA herriRA joaten NAIZ, Baina batzuETAN IruñeAn GELDITZEN naiz eta nire lagunEkin IBILTZEN naiz. Eta hau da nire biografia.
      ZENBAKI GEHIAGO SARTU.

      Eliminar
    2. Kaixo adiskidea,
      Ni Ana naiz, hamalau urte ditut eta Iruñean jaio nintzen. Errotxapea auzoan bizi naiz. Nire arreba eta gurasoekin bizi naiz, eta pisu batean bizi naiz.
      Irubiden ikasten ari naiz eta DBHko 2. maila ikasten ari naiz, A ereduan. Orain dela iru urte hasi naiz euskara ikasten.
      Nire kirol gustukoena irristaketa praktikatzen du. Nire janari gogokoena pizza da. Bidaiatzea gustatzen zait ere. Nire irakasgai gustukoena teknologia da. Arkitektura ikasteko asmoa dur. Eta zuk?
      Eusaraz idazteko, etxebitza gustatzen zait.
      -Non bizi zara?;hirian, herrian, pisu batean, txalet batean?
      -Nolakoa da zure etxea?
      -Etxea garbitu behar izaten da. Zuk parte hartzen duzu? Nork garbitu era txukuntzenda zure logela?
      -Nolakoa da zure logela? Gustatzen zaizu?
      Gero arte, zute erantzunaren zain.

      Eliminar
    3. Lacturaleko lehendakari agurgarria.

      Ni Ana naiz. Hogeitabost urte ditut eta Iruñean jaio nintzen, Errotxapea auzoan bizi naiz.
      Nik Irubiden ikasi dut eta orain laugarren kurtsoan unibersitatea nago. Eta arkitektura ikasten ari naiz. Nire denbora librean natura gustatzen zait.
      Bulegolaria lanpostua gastatzen zait, eta oso antolaua naiz eta administrazio ekonomikoa oso ondo ematea gustatzen zait.
      Ukuiluan behiak elikatzea gustatatzen zait. Ukuiluan behiak elikatzea gustatzen zait.
      Nik inglesa, gaztelania eta euskaraz hizkuntza daizkit. Badut izenburua dut itzai B2.Eta euskaraz izenburua A2 badut.
      Ez dut diru asko behar, 1.200 eurorekin bizi izateko konformatzen zait.
      Zure erantzunaren zain.

      Eliminar
    4. Kaixo adiskidea,
      Ni Ana naiz, hamalau urte ditut eta Iruñean jaio nintzen. Errotxapea auzoan bizi naiz. Nire arrebaREKIN eta gurasoekin bizi naiz, eta pisu batean bizi naiz.
      Irubiden ikasten ari naiz eta DBHko 2. maila ikasten ari naiz, A ereduan. Orain dela HIru/2 urte hasi naiz euskara ikasten.
      Nire kirolIK gustukoena irristaketa DA, ETA praktikatzen duT. Nire janariK gogokoena pizza da. Bidaiatzea ERE gustatzen zait. Nire irakasgaiRIK gustukoena teknologia da. Arkitektura ikasteko asmoa duT. Eta zuk?
      EusKaraz idazteko, etxebitza gustatzen zait.
      -Non bizi zara?;hirian, herrian, pisu batean, txalet batean?
      -Nolakoa da zure etxea?
      -Etxea garbitu behar izaten da. Zuk parte hartzen duzu? Nork garbitu eTa txukuntzen dU zure logela?
      -Nolakoa da zure logela? Gustatzen zaizu?
      Gero arte, zuRe erantzunaren zain.

      Eliminar
    5. Lacturaleko lehendakari agurgarria.

      Ni Ana naiz. Hogeitabost urte ditut eta Iruñean jaio nintzen, Errotxapea auzoan bizi naiz.
      Nik Irubiden ikasi dut eta orain laugarren kurtsoan unibersitateaN nago. Eta arkitektura ikasten ari naiz. Nire denbora librean natura gustatzen zait.
      Bulegolaria lanpostua gUstatzen zait, eta oso antolaTua naiz eta administrazio ekonomikoa oso ondo eRAmatea gustatzen zait.
      Ukuiluan behiak elikatzea gustatatzen zait.
      Nik inglesa, gaztelania eta euskaRA hizkuntzaK daKizkit. Badut izenburua dut itzai B2.Eta euskaraz izenburua A2 badut.
      Ez dut diru asko behar, 1.200 eurorekin bizi izateko konformatzen NAIZ.
      Zure erantzunaren zain.

      Eliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Lan eskaintza
    gorbeiataberna@gmail.com
    Ni, Anabel naiz. Hogeitabost urte ditut, eta Iruñen jaio nintzen. Errotzapean auzoan bizi naiz.
    Nik lan hau eskatu nahi dut.Lan hau esperientzia askorik izan dut, nire gurasoek herriko taberna batean izan dut.Ni lan hau interesatzen dut.dirua etxera ekartzea izan dudalako. Hogei urte naiz eta neure burua eskaini dut honetarako hamasei urtetik. Naiz oso soziable pertsona baten eta oso atsegina. Gaztelania, euskaraz, ingleses eta fransetsesez hitz egin.
    Lan honetan galdera batzuk ditut:
    -Zenbat kobratu duzu?
    -Zenbat ordu eguneko dute lan egin?
    -Lan ordutegia dut?
    -Nongoan zara tabernaren?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Lan eskaintza
      gorbeiataberna@gmail.com
      Ni, Anabel naiz. Hogeitabost urte ditut, eta IruñeAn jaio nintzen. ErrotXapEA auzoan bizi naiz.
      Nik lan hau eskatu nahi dut.Lan hORRETAN esperientzia HANDIA izan dut, nire gurasoEN herriko taberna batean LAN EGIN dut ETA. NiRI lan hau interesatzen ZAIt, dirua etxera ekarRI NAHI dudalako. Hogei urteKOA naiz eta neure burua eskaini dut honetarako hamasei urtetik. Oso HIZTUNA eta oso atsegina NAIZ. GaztelaniaZ, euskaraz, ingEleseZ eta fransetsez hitz egiTEn DUT.
      Lan honetan galdera batzuk ditut:
      -Zenbat kobratuKO DUT?
      -Zenbat ordu eguneAN EGIN BEHAR DITUT?
      -ZEIN Lan-ordutegi dut?
      -Non DAGO tabernA?

      AGURRA FALTA ZAIZU. OSO ONGI, BESTELA.

      Eliminar
  5. Aisialdia
    Nire aisialdian telebista ikastea zait. Baina oso kalera atera gustatzen zait eta nire lagunekin joan. Ez dira gauza dibertigarria izan dut nire lagun horiek gehiago egiten dituzten.
    Nire aisialdian musika entzun gustatzen zait entzutea, interneten ikusi. Nire asteko rutina da eskolara joaten, azterketa eta irristaketa prakikatzen dut. Eta asteburuetan herrian joaten naiz. Eta batzuetan oinez basoan barrena dut, edo etxean geratu.
    Batzuetan udan bizikleta bat joan basoan barrena edo igotzeko mendia Larrun nahi dut.
    Egun eguzkitsua da eta nago herrian batzuetan paisaia edo argazkiak atera.









    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire aisialdian telebista ikUstea GUSTATZEN zait. Baina KAlera ateraTZEA ERE ASKO gustatzen zait eta nire lagunekin IBILTZEA. Ez dira gauza dibertigarria izan dut nire lagun horiek gehiago egiten dituzten.(?) EZ DUT ULERTZEN.
      Nire aisialdian musika entzUTEA gustatzen zait, interneten ikusTEA. Nire asteko ERrutina da eskolara joateA, azterketaK EGITEA eta irristaketa prakikatzeA. Eta asteburuetan herriRA joaten naiz. Eta batzuetan oinez basoan barrena IBILTZEN NAIZ, edo etxean geratZEN NAIZ.
      Batzuetan udan bizikleta bat HARTU ETA basoan barrena IBILTZEN NAIZ, edo igotzeko, Larrun mendia IGO nahi dut.
      Egun eguzkitsua BAda, eta herrian BANAGO, batzuetan paisaia IKUSI ETA argazkiak ateraTZEN DITUT.

      Eliminar