Vistas de página en total

lunes, 14 de marzo de 2016

3.ikaslea

9 comentarios:

  1. Kaixo ni Eduardo naiz, 13 hurte ditut eta patinajen guztatzen naiz. Nik guztatzen zaiz jaten zagarrak eta edaten ura. Nire guztoto obeto da media eta ahaldatu. Ni bizi naiz errotzapean eta nire ahuzoan oso ona da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo ni Eduardo naiz, 13 URte ditut eta patinajeA guztatzen ZAIT. NiRI guztatzen zaiT Sagarrak JATEA eta ura EDATEA. Nire guStUKO? obeto da? media? eta ahaldatu. Ni ErrotXapean BIZI NAIZ eta nire AUZOA oso ona da.

      Eliminar
    2. Kaixo ni Eduardo naiz, 13 URte ditut eta patinajeA guStatzen ZAIT. NiRI guStatzen zaiT Sagarrak JATEA eta ura EDATEA. (Nire guStUKO? obeto da? media? eta ahaldatu). Ni ErrotXapean BIZI NAIZ eta nire AUZOA oso ona da.

      Eliminar
  2. nire guztoko lana arotz da lan andia da eta ez da txarra. Nire guztoko lana nire familiareko da eta jartzen ari duela arotza gorden. Baina arotz but gaiz jaiki behar dut (ahu ona da). Niri guztatzen zaio alde onak (baina ez oso andi-andia); obeto baina alden txarra; komunikatxioa obetoa da eta ez ahu arrizkutzuna.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. nire guStUko lana arotzA da(,) lan andia da eta ez da txarra. Nire guStUko lana nire familiareKIN LAN EGITEA da eta jartzen ari duela arotza gorden?. Baina arotz bATEK gOIZz jaiki behar dU (hAu ona da). Niri guztatzen zaiZIDAN alde onak HORIEXEK DIRA (baina ez DA oso Handi-Handia); Hobeto baina alden txarra; komunikaZIoa obetoa da eta HAU arriSkutSua DA.

      Eliminar
  3. Bullina:

    Bullina gauza oso txarra da. Ez da txiste but. Baina ez da errasa bukatzeko. "Bromak" oriek kalte darete eta eraso but baita ere. Ahu pizka but zaila da kontrolatzeko eta aken batean RESURGE dut.

    Nire uzte dut gauza ahu kontrolatzeko diskriminatxioa era behar dugu. Ahu lana oso indarra da baina saria oso ona da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bullina:

      Bullina gauza oso txarra da. Ez da txiste bAt. Baina ez da erraZa bukatzeko. "TXANTXA" Horiek kalteGARRIAK IZAN DAITEZKE, eta erasoA ere BAI. NAHIKO zaila da kontrolatzeko eta aZkenEAN ASKOTAN BERRIZ ERE GERTATZEN DA.

      NiK uSte dut gauza HAU kontrolatzeko diskriminaZIOARI AURRE EGIN behar dIOguLA. Lan HAU ZAILA DA, baina saria oso ona da.

      Eliminar
  4. Kaixo!

    Ni Eduardo naiz eta niri gustatzen zaio patinagea eta nire denbora librea nire lagunak lo. Zer gustatsen zaio zu?
    Niri guztatzen zaio telebista ikustea eta programak oso ona darete nire uztez obeto programa la que se avecina da

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo!

      Ni Eduardo naiz eta niri gustatzen zaiT patinaJea eta nire denbora libreaN nire lagunEKIN IBILTZEA. Zer gustatZen zaiZU ZURI?
      Niri guStatzen zaiT telebista ikustea eta OSO programa ONAK IKUSTEN AHAL DIRA. Nire uStez, programaRIK ONENA la que se avecina da.

      Eliminar