Vistas de página en total

martes, 15 de marzo de 2016

15.ikaslea

9 comentarios:

  1. Nire biografia.
    Nik Andrea naiz, Iruñeakoa naiz, baina Antsoainen bizi naiz nire gurasoekin, nire haizparekin eta nire txakurrarekin. Baxua eta argala naiz. Bibolina eta pianoa jotzen dut. Nire gogoko janaria zopa eta patatak fritak dira, nire ustez janaririk aberatseenak dira. Astelehenetik ostirala, goizean ikastolara joaten naiz eta arratsaldean konservatoriora joaten naiz. Ostiralean dantza entsegu dauzkat. Flamenko dantzatzen dut, asko gustatzen zaitela. Asteburuan nire lagunekin joaten naiz. Normalean Antsoainen joaten dugu baina batzuetan Iruñean edo Errotzapean joaten dugu. Buelta bat eraman dugu eta golosinak erosten dugu. Eta hau da nire biografia.

    ResponderEliminar
    Respuestas


    1. Andrea Palomeque Gil21 de marzo de 2016, 12:38

      Nire biografia.
      Nik/NI Andrea naiz, Iruñeakoa naiz, baina Antsoainen bizi naiz nire gurasoekin, nire haizparekin/AHIZPAREKIN eta nire txakurrarekin. Baxua eta argala naiz. Bibolina eta pianoa jotzen dut/DITUT. Nire gogoko janaria zopa eta pataTA friJITUAk dira, nire ustez janaririk GOXOENak dira. Astelehenetik ostirala, goizEZ ikastolara joaten naiz eta arratsaldean Konservatoriora joaten naiz. Ostiralean dantza-SAIOAK dauzkat. Flamenko dantzatzen dut, asko gustatzen zaitela/ZAIDALAKO. AsteburuETAan nire lagunekin joaten naiz. Normalean Antsoainen joaten dugu/GARA baina batzuetan Iruñean edo ErrotXapeARA joaten dugu/GARA. BueltaTXO bat eraman/EMATEN dugu eta golosinak/LITXARRERIA erosten dugu. Eta hau da nire biografia.

      Eliminar
  2. Nire biografia.
    NI Andrea naiz, Iruñeakoa naiz, baina Antsoainen bizi naiz nire gurasoekin, nire haizparekin eta nire txakurrarekin. Baxua eta argala naiz. Bibolina eta pianoa jotzen dITut. Nire gogoko janaria zopa eta patatak fritak dira, nire ustez janaririk aberatseenak dira. Astelehenetik ostiralERA, goizean ikastolara joaten naiz eta arratsaldean konservatoriora joaten naiz. Ostiralean dantza SAIOA dauzkat. Flamenko dantzatzen dut, asko gustatzen zaiDAla. AsteburuETan nire lagunekin joaten naiz. Normalean AntsoaineTIK joaten GARA baina batzuetan Iruñean edo Errotzapean ATERATZEN GARA. Buelta bat emaTEN dugu eta golosinak erosten dITugu. Eta hau da nire biografia.

    ResponderEliminar
  3. 2002an jaio nintzen.
    13 urte ditut.
    Haizpa bat dut, bere izena Laura da.
    Txakur bat dut, oso polita da.
    11 urte euskara ikasten hartu nuen.
    3 hizkuntza hitz egiten den ikasi dut: gaztelaniaz, euskaraz eta ingelesez.
    3 gogoko koloreak daukat, baina nire gustukoen kolorea gorria da, nire ustez oso polita dela.
    3 instrumentu jolasteko ikasi dut, musika asko gustatzen dela.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. 2002an jaio nintzen.
      13 urte ditut.
      AHIZPA bat dut, bere izena Laura da.
      Txakur bat dut, oso polita da.
      ORAIN DELA 11 urte euskara ikasten HASI NINTZEN.
      3 hizkuntza ikasi dITut: gaztelania, euskara eta ingelesA.
      3 kolore GUSTATZEN ZAIZKIT, baina nire gustukoen kolorea gorria da, nire ustez oso polita delaKO.
      3 instrumentu joTZEN ikasi dut, musika asko gustatzen ZAIDAlaKO.

      Eliminar
  4. Nire denbora librean bibolina eta piano jotzen dut,Antsoainetik Iruñera oinez joaten naiz nire lagunekin, liburuak irakurtzen dut..asko gauzak egiten dut.
    Ez zait gustatzen bakarrik egotea, beti nago nire lagunekin edo nire familiarekin, nire ustez hain aspergarria da.
    Ez dut asko denbora librea, baina denbora laburrean aprobetxatu dut. Normalean, asteburuan.
    Oporretan nire familiarekin naiz.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire denbora librean bibolina eta piano jotzen dITut,Antsoainetik Iruñera oinez joaten naiz nire lagunekin, liburuak irakurtzen dITut..GAUZA ASKO egiten dITut.
      Ez zait gustatzen bakarrik egotea, beti nago nire lagunekin edo nire familiarekin, nire ustez hain aspergarria da.
      Ez dut denbora LIBRE ASKORIK, baina denbora labur HORI aprobetxatZEN dut. Normalean, asteburuan.
      Oporretan nire familiarekin KANPORA JOATEN naiz.

      Eliminar
  5. Kaixo adizkidea!
    Tur naiz. Antsoainen bizi naiz. BBHko 2.maila ikasten ari naiz. A ereduan. Hamaika urte hasi naiz euskera ikasten. 13 urte ditut.
    Nire irakasgai gustukoena musika da. Musika ikasteko asmoa du.
    Niri telebista ikustea gustatzen zait. Zuri ere bai?
    Ordu asko pasatzen duzu telebistaren aurreran?
    Zein programa ikusten duzu?
    Noiz ikusten duzu telebista?
    Etxean denbora-mugarik jartzen dituzte telebista ikusteko?
    Noiz ikusten duzu telebista gehiago udan ala neguan? Zergatik?

    Zure erantzunaren zain.
    Ger arte!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo adiSkidea!
      Tur naiz. Antsoainen bizi naiz. BBHko 2.maila ikasten ari naiz. A ereduan. ORAIN DELA Hamaika urte hasi naiz euskera ikasten. 13 urte ditut.
      Nire irakasgai gustukoena musika da. Musika ikasteko asmoa du.
      Niri telebista ikustea gustatzen zait. Zuri ere bai?
      Ordu asko pasatzen duzu telebistaren aurreran?
      Zein programa ikusten duzu?
      Noiz ikusten duzu telebista?
      Etxean denbora-mugarik jartzen diZUte telebista ikusteko?
      Noiz ikusten duzu telebista gehiago, udan ala neguan? Zergatik?

      Zure erantzunaren zain.
      GerO arte!!

      Eliminar